Hans Östling ny klubbchef

Hans Östling tar över stafettpinnen från Leif och leda klubben och banan mot nya spännande mål!

Hans Östling ny klubbchef

Hans säger: Tack för förtroendet att ta över stafettpinnen från Leif och leda klubben och banan mot nya spännande mål! Jag har själv en lång och kär relation med Sundsvalls golfklubb och blev medlem redan i 7 årsåldern 1975. Golf har alltid varit en viktig del i mitt liv och jag har genom åren även varit medlem i Timrå GK, Golfklubb i Guangzhou Kina, Västerviks GK, Trelleborgs GK och Arlandastads GK. 2019 flyttade vi hem till Sundsvall igen och då var valet självklart att återvända hem på riktigt till Sundsvalls GK.

Efter en lång internationell karriär inom kemi och färgindustrin, de senaste 15 åren som chef i olika positioner växlar jag nu över till någonting helt annat. Jag ser med tillförsikt, stor glädje och nyfikenhet fram emot att börja jobba för klubben och er medlemmar. Säsongen kommer allt närmare, vi ses snart!