Sundsvalls Golfklubb söker krögare

Vi söker ny krögare inför sommaren 2023

Vår fina och nyrenoverade golfbana, belägen strax söder om Sundsvall vid Skottsund, har funnits sedan 1953. I klubben är vi ett team på 6 personer och har en medlemskrets på ca 1400 medlemmar. Sundsvalls Golfklubb strävar efter att erbjuda en bra helhetsupplevelse för klubbens medlemmar och gäster.

Vi erbjuder er möjligheten att driva en fullt möblerad restaurang med en trevlig uteservering som har ett välutrustat och nyrenoverat kök. Det finns även möjligheter till konferenser etc på anläggningen.

Det gångna året hade vi 33 000 registrerade starttider. Utöver dessa hade vi många besökare på klubben, t.ex. i samband med juniorträningar, kurser och lektioner, företagsevenemang och olika typer av gruppbokningar.

Vi vill tillsammans med våra nya krögare skapa ett koncept för att möta våra gäster med ett lämpligt sortiment vid de tidpunkter flest besökare är här. Till rätt krögare med rätt engagemang kan vi erbjuda riktigt bra förutsättningar.

Vill ni veta mer? Kontakta Klubbchef Leif Naurin 070-2108021 eller ordförande Mikael Sandberg 070-3001717