Boende mitt på banan

Bo mitt på banan i Ödlundska gården, 5 meter från puttinggreen och 10 m från 13:de tee. Självhushåll eller varför inte köpa mat från restaurangen!

Boende mitt på banan

Bo mitt på banan i Ödlundska gården, 5 meter från puttinggreen och 10 m från 10:ans tee. Självhushåll eller varför inte köpa mat från restaurangen!

Bo mitt på banan

Självhushåll eller varför inte köpa mat från restaurangen!
Huset har ett fullt utrustat kök och 6 stycken sovrum:
Tre 4-bäddsrum, ett 3-bäddsrum, ett 2-bäddsrum och ett enkelrum som finns att tillgå.
Det finns uteplats för grillning.

Som gäst i Ödlundska huset har man förtur i tidbokningen samt reducerad greenfee.

PRISER:
Boende per person inklusive handduk och sänglinne:
350:- bädd/natt.

Hela huset (18 bäddar)
4 750:-/natt.

Greenfee för boende:
450:- alla dagar gäller seniorer.
250:- alla dagar gäller juniorer.

Husvagn/Husbilar:
250:-/ dygn.

Vi har fyra uppställningsplatser med elstolpe vid hål 13/Ödlundska huset; när ni anländer till klubben sväng höger efter maskinhallen, följ smal asfaltsväg i 350 meter till rött hus(Ödlundska)

Ring receptionen: 060 – 51 51 70
E-post: [email protected]

Sundsvalls Golfklubb bild- FIRSTLOGO STÅENDE POSITIV 3

Bo hos vår partner på First Hotels

Med vårt hotellpartner First Hotels får du bra erbjudanden på hotellnätter när du spelar på Sundsvalls Golfklubb.