Kommittéer

Välkommen till en aktiv klubb!

Kommitéer

Välkommen till en aktiv klubb!

Anläggning & Bana

Banan och den anläggning/byggnader vi har för medlemmar, personal och skötsel är vår viktigaste tillgång som vi alla har skyldighet att ta hand om.  Vi anordnar städdagar årligen men tar tacksamt emot hjälp av er medlemmar löpande. Kontakta Lucas Åman på mail: banfö[email protected] eller mobil 072-186 30 48

Tävling & Evenemang

Kommittén Tävling & Evenemang omfattar planering av klubbtävlingar samt att skapa mjuka värden för medlemmarna.

Idrott

Idrottskommittén tar ett samordnat ansvar för hela klubbens träningsverksamhet och klubblag. Den omfattar den idrottsliga aspekten på golf till alla medlemmar. Målsättningen är att uppmuntra till träningsgrupper inte bara för juniorer och elit.

Är du intresserad av att engagera dig i kommittéarbete i någon form eller i andra aktiviteter kontakta då respektive kommitté, klubbchefen eller någon i styrelsen. Styrelsens medlemmar och övriga  kontaktuppgifter hittar du på vår hemsida under menyn OmOss.

Våra HIO Partners

Sundsvalls Golfklubb bild- Contractor logga