Receptionen öppen 9-14 måndag till fredag

GOLFKUL OCH SOMMARTRÄNING

Golfkul är för våra yngsta golfare upp till ca 8 år. Vi genomför golfträning med lekfyllda inslag för att introducera de yngsta till golfens olika spelmoment. Golfkul kör vi under sommaren med miniläger 17–18 juni mellan 10–12 som start. Sedan är det golfkul mellan 13-14:30 på tisdagar veckorna 25–32 med uppehåll Golfkul under golfveckan. Anmälan till minilägret och golfkul under sommaren skickas till [email protected]. Pris 500kr.

Sommarträningen drar i gång vecka 25 med minilägret 19–21 juni, mer om det nedan. Den är öppen för alla ungdomar mellan 8–21. För dem som vill satsa mer på sin golf (Idrottsgrupperna), tränar vi måndagar och onsdagar mellan 9–12 och för dem som vill ha golf mer som hobby (Hobbygrupperna) har vi träning tisdagar mellan 9–12. Det går alltid att byta mellan grupperna om man vill träna mer eller mindre. Sommarträningen pågår hela sommaren tills skolan börjar, med en veckas uppehåll för golfveckan på Sundsvalls Golfklubb. Pris för anmälan till Idrottsgrupperna är 1500kr och pris för Hobbygrupperna är 1000kr.

Minilägret kör vi 19–21 juni. Man kan antingen anmäla sig till förmiddagspasset (kl9–12) eller eftermiddagspasset (kl13–16). För befintliga medlemmar görs anmälan görs på mingolf.se under Tävlingar på Sundsvalls Golfklubb. För ungdomar som är nya till golfen kan ni anmäla er genom att mejla till [email protected].

För er som vill satsa ytterligare och ha golf som sin primära sport har vi Ambitionsgruppen som leds av vår pro Andreas Martinez. Anmälan till Ambitionsgruppen görs via mingolf.se under Tävlingar på Sundsvalls Golklubb. Mer information om Ambitionsgruppen kommer under juni.