Veckosummering vecka 27

Vi börjar närma oss slutet av den här delen av projektet. Nya hål 9, 10 och 14 är nu sådda och på hål 9 som såddes först kan man nu se att det börjar grönska. Verkligen kul att följa hur det har växt fram under veckorna och nu blir slutresultatet tydligt. Förutom nämnda hål så är också tee-områdena för nya hål 4 och hål 8 (idag hål 4) börjar också bli klara. Det är fortfarande en del arbete kvar på hål 4 och hål 13. Förmodligen slutförs de under kommande vecka och sedan är det tänkt att den sista personen från arbetslaget kommer lämna klubben den 20/7 vilket faktiskt är bara lite drygt en vecka bort.

Nytt inför golfveckan är att vattenhindret på höger sida om hål 3 nu har fyllts upp med vatten och området därmed är ett rödmarkerat pliktområde.