Banöppning

Banan öppnar på lördag 4 juni kl 8:00. Från och med söndag 5 juni är det startförbud på morgonen fram till 6:30 veckans alla dagar.

Arbetet runt klubbhuset pågår fortfarande in i sista sekund. Det är trångt att ta sig fram, bilar står i vägen på parkeringen så vi vill be er att hålla er undan så gott det går för att undvika olyckor eller att arbetet fördröjs på något sätt. I början på nästa vecka ska parkeringen sopas och klubbhusområdet asfalteras så det kommer även vara parkeringsförbud hos oss i början på nästa vecka.

Vi är snälla med banan när vi spelar och lagar nedslagsmärken och uppslagna torvor och respekterar avspärrade ytor och drar vagnar och kör bilar utanför dessa.

Varmt välkomna nästa helg då vi kickar igång den nya säsongen på vår nya bansträckning.